حمل بار مهاجران ایرانی از طریق خطوط هوایی

حمل بار مهاجران ایرانی از طریق خطوط هوایی , فریت بار , حمل بار و ارسال بار هوایی  ملل کارگو :  از ایام قدیم مهاجرت به کشور های دیگر وجود داشته و امروزه این امر بیشتر از پیش رواج یافته ومهاجرت افراد به کشورهای کانادا ، استرالیا و آمریکا بسیار چشمگیر شده است بنابراین انتقال لوازم و وسایل ضروری آنها هم قسمت مهم مهاجرتشان می باشد . فریت بار مسافران امری بسیارپر اهمیت است .

شرکت ملل کارگو در سفر همراه شما خواهد بود.

مهاجرین محترم این موضوع را درنظر داشته باشند که هزینه های فریت بار خیلی کمتر از هزینه های حمل بار توسط خود شخص و پرداخت اضافه باربه شرکتهای هواپیمایی ست بنابراین تقاضا داریم مسافرین عزیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود با دفتر شرکت ملل کارگو در تماس باشند تا با پرسنل مجرب بار شما بصورت تخصصی بسته بندی شده و در مقصد به شما تحویل داده شود.
.در این شرکت مشاوره رایگان برای ارسال بار شما صورت میگیرد .
.و همچنین حمل کالاهای شما از منزل به فرودگاه و یا بندرو انجام تشریفات گمرکی هم توسط این شرکت انجام میشود .

نکات مهم حراستی و امنیتی حمل بار مهاجران ایرانی از طریق خطوط هوایی

به تمام کسانی که اقدام به ارسال کالای مسافرتی و تجاری خود ازایران به کشورهای دیگر میکنند اعلام می نماید تمامی محموله های صادراتی بایدشرایط زیر را رعایت کنند:

حمل بار مهاجران ایرانی از طریق خطوط هوایی

حمل بار مهاجران ایرانی از طریق خطوط هوایی

1- فرم تعهد نامه :

پس از آماده شدن کالاهای شما توسط کادر شرکت ملل کارگو صادر کننده محترم باید فرم تعهد نامه ای که در آن قوانین ارسال بار هوایی با توجه به موازین رایج جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است را امضا کرده و همچنین فرم تعدنامه را به اثر انگشت خود ممهور نموده وهمراه با مدارک زیر به مسئول مربوطه شرکت ملل کارگو تحویل دهد.

  • کپی صفحه اول شناسنامه صادر کننده کالا
  • کپی کارت ملی صادرکننده کالا
  • کپی صفحه اول گذرنامه صادرکننده کالا

2- فرم رضایت مندی از بسته بندی

در اتمام کار بسته بندی بار توسط شرکت مربوطه ،با تابعبت از اصول و قوانین کارفرمایی ، صادرکننده کالا باید رضایتنامه مربوط به نحوه بسته بندی را امضا نموده و به مسئول مربوطه تسلیم نماید .

3- امضا و ثبت اظهار نامه

-زمانی که صادر کننده کالا می خواهد کالای خود را در فرودگاه تحویل شرکت مورد نظر دهد باید پس از ارایه کپی کارت ملی اظهارنامه مربوط به فرستنده را هم امضا نموده و در دفتر فرودگاه شرکت ثبت نماید .

4- بررسی مرسولات

باتوجه به قوانین ارسال بار هوایی کلیه کادر شرکت های صادر کننده کالا های تجاری و مسافری موظف هستند در صورتی که در مورد صحت و سلامت کالای خاص تردید و شکی داشته باشند باید در کمترین زمان ممکن پلیس فرودگاه را در جریان کار قرار داده تا خادمین نیروی انتظامی کالای مورد نظر را دقیقا مورد بررسی قرارداده و بازرسی خود را بصورت دقیق انجام دهد. در غیر اینصورت تمامی مراتب قانونی متوجه شرکت صادر کننده خواهد بود .

5 . بازرسی محموله های ارسالی

 به استحضار کلیه صادر کننده های کالاهای تجاری و مسافرتی می رساند: فریت های مسافری و تجاری شما در تمامی فرودگاه های ایران ، در مرحله اول توسط کادر گمرک جمهوری اسلامی ایران و تیم حراستی فرودگاههای کشور در چند مرحله مختلف با استفاده از دستگاه های X-RAY
فوق پیشرفته مورد بررسی و بازرسی دقیق قرارمیگیرد ، و در انتها تیم نیروی انتظامی با سگ های تربیت شده این کادر کالاهای اساسی مورد نظر صادراتی را بازرسی کرده و حکم ترخیص را صادر میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید