فریت بار به تایلند , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به تایلند

فریت بار به تایلند , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به تایلند , ملل کارگو : در مورد کشور تایلند باید بگوییم که این کشور با نام رسمی پادشاهی تایلند ونام سابق سیام ،یک کشوری می باشد که در شبه جزیره هند و چین ودر جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است.کشور تایلند از از قسمت شمال خود با برمه و لائوس ،از شرق با لائوس و کامبوج ،از جنوب با مالزی و خلیج تایلند و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه می باشد.

فریت بار به تایلند

زبان رسمی مردم این کشور تایلندی و پایتخت این کشور شهر بانکوک می باشد که پر جمعیت ترین شهر ان نیز به شمار می آید وحدوداً مذهب 95 درصد از جمعیت این کشور بودایی می باشد.وشرکت های حمل بار ارسال بار به این کشور برای برقراری ارتباط با مردم این کشور باید به زبان تایلندی مسلط باشند.

گفتنی است که نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت Thi و Landمی باشد که به معنی سرزمین حوری یا همان تایی است.باید بگوییم که در پی کودتای پرایوث چان اوچا فرمانده ارتش بر علیه تاکسین شیناواترا نخست وزیر سابق این کشور ،در سال 1393 حکومت نظامیان بار دیگر برا این کشور استوار گشت.ودر سال 1395(2016) همه پرسی قانون اساسی به وسیله نظامیان بگزار شد که رای مثبت مردم موجب شد تا اختیارات زیادی به خونتا (حکومت نظامی تایلند) داده شود.

کشور تایلند از لحاظ آب و هوایی

در حالت کلی باید گفت که این کشور دارای آب و هوای گرمسیری و مرطوب می باشد .جهت حمل بار به این کشور شما باید بدانید که شمال این کشور دارای 3 فصل مختلف می باشد :گرم و خشک ،بارانی وخنک می باشد.فصل گرم وخشک ان از مارس شروع وتا ماه می ادامه دارد در طول این فصل متوسط دما در این کشور حدود 24 درجه سانتی گراد است وهوا نیز دارای رطوبتی حدود 75 درصد می باشد.وهمین طور فصل بارانی آن نیز از ماه ژوئن تا اکتبر طول می کشد ومتوسط درجه حرارت ومیانگین درجه حرارت حدودا 29 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت نیز 87 درصد است.وهمچنین فصل خنک نیز از ماه نوامبر تا فوریه بوده ودرجه حرارت بین 20 تا 32 درجه سانتیگراد در نوسان می باشد.

ارسال بار هوایی در فصل باران های موسمی،در شهر بانکوک معمولاً باران زادی در ماه های آگوست وسپتامبر می بارد ودر اکتبر به بیشترین حد خود رسیده و همچنین سیلاب هایی نیز در شهر جاری می گردد. ولی باید بگوییم که نواحی جنوبی تایلند فقط دارای دو فصل خشک و بارانی می باشد .در سال غربی بارندگی ها و طوفان های شدید از ماه آوریل تا اکتبر ادامه دارد در صورتی که در ساحل شرقی بیشترین مقدار بارندگی ها بین سپتامبر ودسمابر می بارند.

نگاهی برتاریخ کشور تایلند

این کشور بودایی که سال های زیادی به نام سیام Siamمردم دنیا آن را می شناختند ،شاهراه مذهب ، فرهنگ ومهاجرت آسیای جنوب شرقی بوده است.وکشورتایلند امروزی در سال 1238 ایجاد شده و برعکس کشورهای اطراف ،هرگز مستعمره و تحت سلطه قدرت های اروپایی نبوده است.در واقع کلمه Thai به معنای آزادی می باشد و تایلند نیز یعنی سرزمین آزادی.

حدودا قرن ها قبل از این ،مردمانی از جنوب کشور چین به تدریج به سوخوتای(تایلند امروزی ) مهاجرت وحمل بار کرده اند وکم کم در مناطق حاصل خیز کناره رودی در جنوب چین ساکن شدند.در اوایل قرن 14 ،تایلندی ها شهر کوچکی را در سوخوتای به وجود آورده ودر اواسط این قرن نیز آنجا را به پادشاهی مستقل تایلند تبدیل نمودند که پیدایش زبان ،فرهنگ ومعماری این کشور هم متعلق به این دوره می باشد.

فریت بار به تایلند (فرودگاه بین المللی تایلند)

فرودگاه شهر بانکوک تایلند که به فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک نیز برای حمل بار شهرت دارد یکی از فرودگاه های تایلند است که ویژه مسافربری و ارسال بار همگانی با کد یاتا BKK می باشد که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن 4900 متر می باشد.فرودگاه بانکوک در شهر بانکوک پایتخت تایلند واقع شده ودر ارتفاع 2 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

خدمات شرکت ملل کارگو برای ارسال بار وفریت بار به کشور تایلند

  • بسته بندی تمامی وسایل منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد
  • بارگیری برای حمل بار هوایی
  • انجام دادن تشریفات گمرکی با حضور شما و یا بدون حضور شما عزیزان:در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خو نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انچجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند .شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر ان دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.
  • در صورت نیاز بودن ،پالت بندی محموله:پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.
  • ودر پایان گرفتن بارنامه برای ارسال بار به کشور تایلند:شرکت ملل کارگو در کوتاهترین زمان ممکن وهمین طور با پایین ترین هزینه مسئولیت گرفت بارنامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،هواپیمایی امارات ،ترکیش ایرلاینز،و…را برای فریت بار به کشور تایلند را بر عهده دارد.

مقررات ومراحل مختلف فریت بار ،ارسال بار هوایی به تایلند

ولی در رابطه با مقررات ومراحل فریت بار به تایلند باید بگوییم که همانند فریت بار به تایلند می باشد وشما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعاتی در رابطه با مراحل فریت بار به تایلند به اطلاعاتی که در رابطه با فریت بار به تایلند ارائه شده است ،مراجعه بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید