فریت و ارسال وسایل دانشجویان از ایران

فریت و ارسال وسایل دانشجویان از ایران , شرکت خدمات هوایی ملل کارگو : بعضی از کشورهای دنیا مخصوصا کشورهایی که در حال توسعه هستند مانند هندوستان ، سنگاپور ومالزی برنامه های بسیار مهیجی برای جذب دانشجویان خارجی دارندو هر ساله دانشجویان زیادی از سراسردنیا برای تحصیل روانه این کشورها می شوند البته نمیتوان دانشگاه های غرب را نیز نادیده گرفت چرا که تحصیل در ایالات متحده و اروپا از دیر باز مورد توجه آسیایی ها بوده است . لذا شرکت خدمات هوایی ملل کارگو در این راستا دانشجویان عزیز را همراهی می کند . این شرکت با کمترین هزینه ممکن بارها و لوازم و وسایل مورد نیاز دانشجویان را در کشور مقصد بدست آنها می رساند .

فریت و ارسال وسایل دانشجویان از ایران

فریت و ارسال وسایل دانشجویان از ایران

فریت و ارسال وسایل دانشجویان از ایران

بنابراین با خیالی آسوده کارهای خودرا به ما بسپارید .کادر مجرب شرکت ملل کارگو با بسته بندی حرفه ای لوازم خانه ، لباس و کتابهای درسی شما در کوتاه ترین زمان در محل شما انجام داده و بسته های آماده شده را به فرودگاه می رساند و تمامی امورات اداری و گمرکی و فریت بار  و ارسال بار هوایی مسافری را انجام داده و بار شما به داخل هواپیما برای ارسال می فرستد .

با توجه به بودجه کم دانشجویان این شرکت همیشه تخفیفات ویژه ای برای دانشجویان عزیزدارد تا با آرامش خاطر و بدون دغدغه مهاجرت خود را آغاز نمایند .

بیشتر بخوانید در : قیمت فریت بار

برای اطمینان خاطر عزیزان لطفا قبل از هر تصمیمی با مشاوران ما تماس بگیرید. تا نرخ بسته بندی و حمل هوایی بار شما را به کشور مقصد بصورت آنلاین استعلام کرده ونرخ حمل و نقل هوایی را به شما اعلام کنند.

و همچنین برای ارسال کالا از ایران شرایط امنیتی و حراستی وجود دارد که تمامی مسافران و صادر کنندگان از آن مطلع باشند . برای فریت بار مسافرتی و ارسال لوازم خود با مشاوران ما در شرکت ملل کارگو تماس بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید