ارسال بار به پیترزبرگ , قیمت و هزینه فریت بار به ایندیانا

ارسال بار به پیترزبرگ , قیمت و هزینه فریت بار به ایندیانا , ملل کارگو  – Petersburg freight :  باید بگوییم که پیترزبرگ از شهرستان های وانشنگتن،پایک کانتی ،ایندیانا در ایالات متحده آمریکا می باشد. بر اساس سرشماری که در سال 2010 در این شهر انجام گرفته است ،پترزبرگ دارای جمعیتی حدود 2383 نفر می باشد. مرکز بخش داری پایک کانتی است.این شهر در فاصله 21 کیلوماری از مرکز واشنگتن وایندیانا قرار گرفته استودر قسمت جنوب این شهر ها قرار دارد.

خدمات شرکت ملل کارگو برای فریت بار به پترزبرگ

• بسته بندی تمامی وسایل منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد
• بارگیری برای حمل بار هوایی
• انجام دادن تشریفات گمرکی با حضور شما و یا بدون حضور شما عزیزان:در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خو نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند .شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر ان دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.

ارسال بار به پیترزبرگ , قیمت و هزینه فریت بار به ایندیانا

ارسال بار به پیترزبرگ , قیمت و هزینه فریت بار به ایندیانا

• در صورت نیاز بودن ،پالت بندی محموله:پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد . شرکت فریت بار  و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.
• ودر پایان گرفتن بارنامه برای ارسال بار به کشور تایلند:شرکت ملل کارگو در کوتاهترین زمان ممکن وهمین طور با پایین ترین هزینه مسئولیت گرفت بارنامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایرلاینز و…را جهت فریت بار به پترزبرگ عهده دار می باشد.

نکته:

مقرارت ارسال بار به پترزبرگ تابع مقرارات فریت بار به آمریکا می باشد وهمه قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی هستند.

ارسال بار به پیترزبرگ , قیمت و هزینه فریت بار به ایندیانا

این فرودگاه یک فرودگاه همگانی باربری با کد یاتا و YPQ وبرای سازمان ایکائو CYPQ است.که دارای یک باند فرودگاه آسفالت می باشد.این فرودگاه در واقع در کشور کانادا قرار دارد ودر ارتفاع 191 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید