ارسال بار هوایی اقلام فاسد شدنی

ارسال بار هوایی اقلام فاسد شدنی , قیمت و هزینه فریت بار اقلام فاسد شدنی , شرکت فریت بار ملل کارگو : منظور ازصادرات هوایی اقلام فاسد شدنی کالاهایی هستند که در مقابل تغییرات شرایط محیطی مثل دما ، رطوبت، فشار کیفیت خود را از دست می دهند و یا ترکیبات اصلی آنها آسیب می بیند . بسیاری کالا در زمان بسیار کوتاهی فاسد شده وقابل استفاده نمی شوند.

ارسال بار هوایی اقلام فاسد شدنی

.بنابراین در فرصت مناسب باید به دست مشتری رسیده و به مصرف برسند . این کالاها عبارتند از میوه ها وسبزیجات ، مواد غذایی ، لبنیات ، گوشتهای تازه و یا منجمد شده ،مرغ منجمد و یا کشتار روز ، انواع ماهی های تازه ویا منجمد ، انواع گل ها و گیاهان زینتی یا دارویی یا قابل کشت ، تخم مرغ نطفه دار ،مواد دارویی فاسد شدنی ، انواع واکسن ، نمونه های خون دام ویا نمونه خون انسانها برای دمان بیماریها ، اعضای زنده بدن برای پیوند زدن و …..

بیشتر بخوانید در : هزینه ارسال بار هوایی

نکته مهم در حمل هوایی اقلام فوق دانستن مدت زمان حمل آنها و درجه حرارت محیطی در هنگام حمل است .

همچنین صادر کنندگان محترم باید رزرو کتبی اقلام فاسد شدنی خود را از هواپیمای حامل اقلام قبل از ارسال آنها به کشور مقصد از شرکت مربوطه دریافت نماید.

ارسال بار  هوایی اقلام فاسد شدنی

ارسال بار هوایی اقلام فاسد شدنی

باتوجه به ، به صرفه بودن و لزوم حمل این کالاها با خطوط هوایی و کنترل کردن شرایط حمل توسط شرکتها ، تمامی صادر کنندگان محترم رغبت زیادی به حمل هوایی اقلام خود دارند .

قیمت و هزینه فریت بار اقلام فاسد شدنی

بنابراین شرکت ملل کارگو کالاهای فاسد شدنی شما را تا حد ممکن با اولین پرواز مستقیم به کشور مقصد ارسال نموده و یا در صورتی که در رسیدن به اولین پرواز تعللی به وجود آید این شرکت خود را موظف می نماید تا کالای فاسد شدنی شما را در سردخانه انبار فرودگاهی مبدا تا پرواز بعدی حفظ نماید و در فرودگاه مقصد هم کالای شمارا ترانزیت نماید .
انجام تمام امورات گمرکی و مراحل اداری صدورا قلام شما بر عهده شرکت میباشد .

شرکت ملل کارگو با کادر مجرب و اموزش دیده خود آماده مشاوره و براورد هزینه شما تا کشور مقصد می باشد لطفا با ما تماس بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید