ارسال هوایی دنبلان کوهی , فریت بار دنبلان کوهی

ارسال هوایی دنبلان کوهی ( دنبالان کوهی ) , فریت بار دنبلان کوهی , شرکت فریت و ارسال بار هوایی ملل کارگو :  فقع ، خهر، آغر یا دنبلان کوهی نوعی قارچ است که در دل کوه و طبیعت کوهستانی گرم وخشک و به شکل کاملا وحشی در کنار ریشه گیاهان کوهی می روید .
دنبلان کوهی به دلیل پروتئین بالای گیاهی که دارد و خواص متعدد و ارزش غذایی بالایی که در خود نهفته دارد به این نام معروف شده است.

قارچ کوهی که بیشتر در شهرهای اطراف خلیج فارس می روید در بین مردمان این خطه جایگاه ویژه ای دارد .و عمده صادرات این گیاه با ارزش به کشورهای حوزه خلیج فارس ازجمله قطر ، کویت ،امارات ، بحرین و عربستان سعودی می باشد . و مقادیر زیادی ازان به مصارف داخلی می رسد .شرکت ملل کارگو بدلیل تجربه کاری که درامر صادرات هوایی دنبلان کوهی به کشورهای عربی امارات ، قطر ، کویت ، عربستان سعودی دارد . می تواند صادر کنندگان محترم را در زمینه بسته بندی شیک و بروز و بهداشتی و تخصصی توسط کادر مجرب و ارسال سالم این گیاه باارزش به کشورهای فوق یاری کند .

ارسال هوایی دنبلان کوهی

صادرکنندگان عزیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود با ارامش کامل کالای خود را به شرکت ملل کارگو بسپارید . این شرکت تمامی مدارک لازم برای صادرات دنبلان کوهی و انجام مراحل اداری
و مدارک لازم برای ترخیص دنبلان کوهی در مقصد مورد نظر یعنی فرودگاه مقصد را با نازلترین قیمت برای صادرکنندگان عزیز فراهم آورده است .

ارسال هوایی دنبلان کوهی

ارسال هوایی دنبلان کوهی

بیشتر بخوانید در : هزینه فریت بار

شرکت ملل کارگو امادگی خود را برای صادرات دنبلان کوهی یا همان قارچ کوهی از تمامی فرودگاههای کشور ، فرودگاه تبریز ، فرودگاه شیراز ،فرودگاه اهواز، فرودگاه اصفهان ، فرودگاه بندر عباس ، و فرودگاه تهران به فرودگاه مقصد صادر کننده گرامی با کمترین و باصرفه ترین قیمت اعلام می کند .

مسئله ی بسیار مهمی که در صادرات دنبلان کوهی مورد توجه است مسئله تبخیر خیلی سریع آب دنبلان کوهی است که این موضوع باعث از دست دادن وزن این گیاه می شود و مشکلات متعددی به وجود می آورد .

فریت بار دنبلان کوهی

بنابراین صادرکننده محترم در هرکجای ایران که باشند میتوانند محصول خود را به نزدیک ترین فرودگاه رسانده و به پرسنل شرکت ملل کارگو که 24 ساعته در فرودگاه حضور دارند برساند و و محصول خود را به مقصد مورد نظر ارسال نماید .لازم به ذکر است که پرسنل این شرکت عملیات گمرکی و مدارک مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن انجام داده و با اولین پرواز کالای شما را به بازارمقصد ارسال می کند . که در اینصورت خساراتی که از تبخیر آب دنبلان کوهی متحمل می شوید بسیار کمتر خواهد بود .

شرکت ملل کارگو با سریع ترین و مقرون بصرفه ترین و مطمئن ترین خدمات ممکن برای صادرات محصولات شما اعم از سبزیجات و میوه و دنبلان کوهی به کشورهای عربی در اختیار هموطنان عزیز می باشد . با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید