بسته بندی تخصصی بار مسافر

بسته بندی تخصصی بار مسافر : بسته بندی تخصصی کالا و بارهای مسافرتی مهاجران بسته بندی تخصصی کالا و بارهای مسافرتی و ارسال آن یکی از دغدغه های اصلی خطوط حمل و نقل هوایی و مسافران خارج از کشور است .ارسال هوایی بارهای صادراتی ومهاجرتی باید بصورت اصولی و کم خرج صورت بگیرد بنابراین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.شرکت ملل کارگو با همکاری متخصصان زبده ،خدمات خودرا درزمینه های مختلف زیرارایه میدهد : بسته بندی تخصصی کالای صادراتی ، بسته بندی اصولی لوازم منزل و لوازم ضروری مهاجران خارج ازکشور، بسته بندی و ارسال کالاهای سفارتخانه های متعدد در ایران ، بسته بندی اصولی کالاهای خطرناک و شکستنی ،محصولات تجاری و غیره و ارسال به تمام نقاط جهان با ضمانت تحویل سالم کالا.

بسته بندی تخصصی بار مسافر

یکی از دغدغه های مهاجران بسته بندی و ارسال وسایل مورد نیاز خود به مکان جدید می باشد.

زمانی که لوازم ویا کالاهای تجاری شما به درستی بسته بندی نشود و قرار باشد که از طریق خطوط هوایی به مقصد شما برسد حتی اگر با کم ترین هزینه و سریع ترین خطوط حمل شوند باز هم سالم به مقصد نخواهندرسید و شما دچارزیان و ضرر بسیار زیادی خواهید شد .بنابراین در ارسال کالای خود مهم ترین گزینه بسته بندی درست و اصولی می باشد . تا کالا ها سالم به مقصد حمل شده و در پایان کار فرستنده ضرر نکند .

بسته بندی تخصصی کالا نیاز به ابزارهایی چون سلفن ، صندوقهای کوچک و بزرگ چوبی ، کارتن های محکم مخصوص لوازم ، انواع چسب های بسته بندی و غیره دارد که باید توسط متخصصین زبده و آموزش دیده انجام شود .

شرکت خدمات …..با کادر مجرب و آموزش دیده در کمترین زمان ممکن با بسته بندی اصولی و تخصصی و همچنین مشاوره رایگان میتواند به یاری تمام هموطنان د رجای جای ایران عزیزمان بشتابد و کالاهای تجاری و بارهای مهاجران را سالم در مقصد مورد نظرشان تحویل دهد .

شماره های تماس متخصصین ما در شرکت خدمات بار هوایی ملل کارگو : فریت بار

شرایط بسته بندی خطوط هوایی برای حمل کالاها ی تجاری و بارهای مسافرتی

  1. جعبه های قابل حمل باید کاملا سالم و بدون فرورفتگی و پارگی باشد.
  2. روی جعبه ها بدون آرم شرکتهای دیگر و یا نوشته های قدیمی باشد.
  3. اطلاعات جامع فرستنده کالا و گیرنده آن همراه با بارکد در اطراف جعبه قید شده باشد.
  4. تمامی اطلاعات و آرم شرکت با چسب مخصوص پوشانده شود تا در هنگام حمل و نقل از بین نروند.
  5. در صورتی که کالای شکستنی در درون جعبه وجود دارد حتما از لیبل شکستنی ، و برای کالایی که وزن زیادی دارند بر روی جعبه ار لیبل کالای سنگین استفاده شود .
  6. فقط ازیک نوع کالا و جنس در درون جعبه گذاشته شود.
  7. برای سبک یا سنگین بودن کالا جعبه مناسب آن اتخاب شود .
  8. در صورتی که درون جعبه فضای خالی باقی مانده است از مواد کم وزن ضربه گیر استفاده شود.
  9. زمانی که جعبه سنگین وزن وجود دارد از قرار دادن آنها برروی جعبه های سبک خودداری شود .
  10. در صورتی که درون جعبه اجناس خاص و ظریف وجود دارد از بسته بندی های خاص استفاده شود.

در حمل بار هوایی برای کالاهای فاسد شدنی مثل دارو یا مواد غذایی خاص بسته بندی های مخصوصی وجود دارد که در حمل و نقل هوایی از اهمیت زیادی برخوردارند.