حمل هوایی اجساد اتباع ایرانی و خارجی

حمل هوایی اجساد اتباع ایرانی و خارجی , قیمت و هزینه ارسال جنازه و تابوت با هواپیما , شرکت فریت بار هوایی ملل کارگو : حمل اجساد اتباع ایرانی و خارجی توسط شرکت ملل کارگو نیاز به تشریفات و مراحلی دارد که در زیر به آن اشاره می شود .

در صورتی که یکی از اتباع ایرانی در کشورهای خارجی فوت می نماید باید جنازه فرد برای انجام مراسم خاکسپاری هر چه سریعتر به کشور منتقل شود . حمل تابوت و جنازه مورد نظر شما از خارج به ایران در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه توسط شرکت  ملل کارگو انجام می پذیرد لطفا جهت مشاوره رایگان و اطلاع از جزییات مراحل انتقال و برآورد هزینه های آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید . شرکت ملل کارگو با سابقه ای طولانی در امر حمل هوایی اجساد اتباع ایرانی و خارجی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در داخل و خارج از ایران می باشد.

حمل هوایی اجساد اتباع ایرانی و خارجی

حمل هوایی اجساد اتباع ایرانی و خارجی

شرایط ارسال هوایی برای جنازه اتباع خارجی که مقیم ایران هستند و یا با ویزای توریستی وارد ایران شده اند . باید مراحل پزشکی قانونی را طی کرده و تشریفات گمرکی و فرودگاهی در اسرع وقت صورت بگیرد تا در کمترین زمان به کشور مقصد رسیده و مراسم خاکسپاری اجرا شود .

قیمت و هزینه حمل هوایی اجساد اتباع ایرانی و خارجی

شرکت ملل کارگو با کادری مجرب و فعال آماده انجام تشریفات گمرکی و مراحل اداری و پزشکی قانونی و خدمات جانبی متوفی از جمله آماده کردن جنازه و تابوت برای حمل هوایی با کمترین هزینه ممکن و در اسرع وقت می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان امورات مربوط به ارسال اتباع خارجی مقیم ایران یا ایرانیان مقیم خارج از کشور با مشاوران ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانید در : هزینه ارسال بار هوایی

در شرکت ملل کارگو هزینه های ارسال هوایی جنازه بصورت آنلاین محاسبه میشود . برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود ، با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید