فریت بار به آلمان

فریت بار مسافری به آلمان

به احتمال زیادی شما نیز شاهد مهاجرت تعداد زیادی از اطرافیان خود به آلمان تا کنون بوده اید ، آلمان یکی از کشور های مهاجر پذیر دنیا می باشد که سالانه عده ای زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند. دلیل عمده غالب افراد برای مهاجرت به این کشور شغل می باشد چون کشور آلمان در دیپلماسی دنیا تاثیر زیادی دارد و اقتصاد و صنعت بسیار قدرتمندی را دارا می باشد . ایرنیان که به این کشور سفر می کنند یا دانشجو می باشند ، و یا دارای اقامت آلمان می باشند و یا به عنوان مقصد گردشگری خود این کشور را انتخاب نموده اند. و یا هم اینکه با قصد کار و تجارت به آلمان می روند.

در هر صورت کشور آلمان در مرکز قاره اروپا قرار داشته و از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار می باشد. واین مسئله موجب شده است که یک محیط مناسبی برای زندگی و تحصیل باشد.این کشور دارای دانشگاه های با رتبه علمی بالا می باشد و توانسته است یک محیط علمی برای یادگیری مردم سراسر دنیا ایجاد کند. آلمان کشوری بسیار قانون مند بوده و از مردمانی با فرهنگ و مهربان برخوردار است.

فریت بار به آلمان

سفر به آلمان و ارسال هوایی اضافه بارمسافری:

تقریبا می توان گفت که درکلیه شهرهای آلمان تعدادی ازایرانیان اقامت دارند به همین خاطر هم روزانه عده ی زیادی از ایرانیان به این کشور رفت و آمد می کنند . مسافرانی که با قصد سفرهای طولانی سفر می کنند همواره مقداری باراضافی همراه خود دارند که از مقدار بار همراه مسافر بیشتر می باشد که قصد دارد آن بار نیز همراه خود به کشور مقصد منتقل کند. این بار اضافی مسافر امکان دارد یکی از موارد زیر باشد:

  • لوازم شخصی
  • لوازم آشپزخانه
  • تابلو فرش
  • مجسمه
  • پیانو
  • وسایل قدیمی
  • فرش

با ارائه خدمات فریت بار مسافری ، شرکت فریت بار ملل کارگو بار می تواند کمک شایانی را به شما عزیزان بکند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه با همکاران ما در  ملل کارگو تماس برقرار سازید. تا بتوانید از راهنمایی رایگان آن ها بهره مند گردید.

فریت بار  ملل چه خدماتی را ارائه می کند؟

این شرکت جهت سهولت کار مسافران و هم میهنان عزیزمان کلیه کارهای ارسال و فریت بار مسافری را که از بسته بندی آغاز و تا فرودگاه مقصد ارسال می گردد ؛ را انجام می دهند. این کارها عبارت می باشند از :

بسته بندی لوازم و بار مسافری

نخستین کاری که در در پروسه فریت بار باید صورت بگیرد ، بسته بندی بار و کلیه لوازمی می باشد که مسافر قصد دارد آن را ارسال کند. شرکت ملل کارگو بعد از مشخص نمودن زمان بسته بندی بار ، تیم متخصص بسته بندی بار را به محل بار اعزام می کند. این گروه کلیه لوازم بسته بندی وپک را همراه خود به محل بار می برند. کلیه لوازم را با دقت فراوان و با رعایت اصول بسته بندی نموده و در کارتن های 50* 50*50 قرار داده و بعد جهت انسجام بیشتر کارتن های بسته بندی شده را بر روی پالت پلاستیکی قرار می دهند و به وسیله تسمه و نایکلس بار را کاملا بر روی پالت فیکس می نمایند.

نکته :

  • بسته بندی کار حتما باید توسط خود شرکت پادیمرا فریت انجام شود و این شرکت به هیچ عنوان بار بسته بندی شده را قبول نمی نماید.
  • ارسال نیرو و بسته بندی این شرکت تنها برای شهرهای تهران و کرج می باشد و بقیه شهرها بایست بار خود را با استفاده از باربری به انباری این شرکت در خیابان سهروردی شمالی انتقال دهند تا کار پکینگ در آنجا انجام گردد.
  • ملل کارگو می تواند جهت سهولت کار مشتریان خود به مدت 40 روز بار آن ها را به صورت رایگان در انباری شرکت نگهداری کند.

بارگیری و حمل و نقل

کلیه پالت ها و کارتن ها ،پس از به پایان رسیدن مرحله بسته بندی ، توسط تجهیزات مناسب باربری در کامیون قرار داده شده و باررا به فرودگاه منتقل می کنند.

انجام دادن کارهای تشریفاتی گمرک

زمانی که بار به فرودگاه انتقال داده شد در فرودگاه همه کارهای تشریفاتی و گمرکی جهت فریت بار به صورت دقیق و منظم صورت می گیرد. اگر نیاز به حضور خود مسافر باشد ، مسافر باید حتما حضور پیدا کند. ولی در غالب موارد نیازی به حضور مسافر نمی باشد.

ارسال بار هوایی مسافری به مقصد مسافر

پس از پایان همه کارهای گمرکی و صدور بارنامه برای بار مسافر ، بار را مورد بررسی قرار داده و سپس با دقت زیادی به قسمت کارگو فرودگاه امام خیمنی (ره ) اراسل می گرددتا توسط هواپیمایی که بارنامه را صادر نموده است به مقصد انتقال داده شود.

هزینه فریت بار مسافری به آلمان

از آنجایی که هزینه فریت بار به شهرهای گوناگون آلمان متفاوت می باشد و همین طور شرکت های هواپیمایی هم که کار فریت بار و کارگو را انجام می دهند ، هزینه های متفاوتی را دریافت می کنند و دارای قوانین خاصی برای خود می باشند.لذا ما نمی توانیم هزینه مشخصی را برای این کار اعلام کنیم و برای دریافت اطلاعات دقیقتر می توانید با کارشناسان ما در شرکت ملل کارگو ارتباط برقرار کنید.