فریت بار به اتریش , ارسال بار به وین

ارسال بارهوایی به وین اتریش ؛ هزینه و چگونگی ارسال بار به وین اتریش

کشور اتریش دارای نه ایالت می باشد که وین یکی از این ایالت های اتریش و در عین حال پایتخت اتریش می باشد و تقریبا دارای 1731 میلیون نفر جمعیت می باشد. در حقیقت شهر وین بزرگترین شهر فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی اتریش می باشد . تا اواخر قرن بیستم وین بزرگترین شهر آلمانی در جهان بودو پیش از جنگ جهانی اول و تقسیم امپراتوراتریش – مجارستان این شهر تقریبا دو میلیون نفر جمعیت داشت. همان گونه که شما هم می دانید مقر بسیاری سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل و اوپک در وین  قرار دارد .

فریت بار به اتریش

فریت بار به وین

شما می توانید از طرق فریت بار ملل کارگو بار و سایل خود را با اعتماد و هزینه مقرون به صرفه ای به وین ارسال نمایید ، فریت بار ملل کارگو حتی در شرایط استثنایی مانند مواقعی که شما به صورت موقت به وین یا هر شهر دیگر اتریش سفر می کنید و می خواهید بار خود را از ایران به اتریش و یا برعکس از اتریش به ایران ارسال کنید. یا اینکه در حال تحصیل می باشید و تمایل دارید برخی از کتاب ها لوازم شخصی ، اثاثیه منزل و … را به محل سکونت خود منتقل کنید. یا اینکه در شرایطی که مسافرت کرده اید ، و خرید زیادی را انجام داده اید که چمدان های شما برای هواپیما بزرگ می باشد و شما حیران این می باشید که چطور می توان این همه بار را انتقال داد و در پی یک روش مقرون به صرفه می باشید.

حمل و نقل بار شما را شرکت فریت بار ملل کارگو با یک هزینه مقرون به صرفه و با یک راه حل ساده انجام خواهد داد. به گونه ای که شرکت ما تنها با یک کیک ساده می توان کار فریت بار شما را به وین اتریش و یا هر شهر دیگر آن و برعکس به بهترین صورت انجام دهد.

هزینه ارسال بار به وین

این امکان برای مشتریان در ایران فراهم می باشد که بتوانند از طریق شرکت فریت بار ملل کارگو کمترین هزینه بین المللی حمل و نقل هوایی به وین و سراسر دنیا را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که قیمت شرکت ملل کارگو جهت ارسال بار رقابتی می باشد و علت آن هم امکانات و خدماتی می باشد که از طریق این شرکت ارائه می گردد. و قیمت ها بیشتر به بار و محموله شما بستگی دارد.

خدماتی که از طرق شرکت فریت بار ملل کارگو ارائه می گردد:

  •  حمل و نقل بار
  • حمل و نقل هوایی بار و کالاها به وین
  • انجام تشریفات گمرکی
  • پالت بندی وسایل و بارها
  • حمل و نقل تحت کنترل دما
  • انجام حمل و نقل خطرناک

معرفی فرودگاه بین المللی وین

این فرودگاه در شهر وین پایتخت اتریش قرار داشته و در شوچات 18 کیلومتری از جنوب شرقی وین و 57 کیلومتر فرودگاه بین المللی وین ( آلمان :Flughafen Wien Schwechat یاتا:vIE ، ایکائو :LOWW ) غرب براتیسلاوا ، بزرگترین فزرودگاه اتریش کی باشد و به عنوان مرکز اصلی هواپیمایی اتریش و Eurowings اروپا و همین طور پایگاه آسانسورهای اروپایی ، Level،  Lauda و wiz Air  حمل و نقل مقرون به صرفه است. این فرودگاه یک شبکه متراکم از مقصد اروپایی و همین طور پرواز های درازمدت به آسیا ، آمریکای شمالی و آفریقا را دارا می باشد.

شرکت فریت بار و ارسال بار هوایی ملل کارگو می تواند ارسال هوایی بار شما به وین اتریش و یا هر شهر دیگر آن و یا برعکس را به بهترین شکل ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه برای شما انجام دهد.