فریت بار به انگلستان

ارسال بار مسافری به لندن پایتخت انگلیستان

عده ی زیادی از مردم ایران به کشور انگلستان مهاجرت می کنند ، که این مسئله نشانگر پر اهمیت بودن این کشور و مسائل مختلف مربوط به مهاجرت مسافران به این کشور می باشد. معمولا آن عده از هم وطنان ما که به این کشور سفر می کنند یا دانشجو می باشند و یا اینکه مهاجر که هر دو دسته نیاز به این دارند که بتوانند لوازم شخصی خود و خانواده خود و در برخی مواقع لوازم منزل خود را هم به کشور انگلستان ارسال کنند.

در واقع انگلستان به نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و گفته می شود که یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی می باشد. لندن پایخت این کشور انگلستان و همین طور پایتخت پادشاهی بریتانیا می باشد. از سایر شهرهای مهم این کشور می توان به منچستر ، بیرمنگام اشاره نمود.

فریت بار به انگلستان

به تدریج با افزایش مهاجرت به انگلیس و اقامت در این کشور ، از جمله دغدغه های مهاجران و مسافران و دانشجویان ، ارسال وسایل دانشجویی ، چمدان اضافه بار و لوازم شخصی و وسایل منزل خود به انگلستان است. بنابراین مسافران محترم باید جهت ارسال چمدان مسافری و وسال منزل خود به انگلیس از طریق فریت بار اقدام نمایند. در این میان یک شرکت معتبر و متخصص با دارا بودن اعتبار جهانی جهت بسته بندی و ارسال بارهوایی به انگلستان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . شرکت های معتبر زیادی در ایران فریت بارهوایی به انگلستان را انجام می دهند و این شرکت ها قادر هستند که کلیه مراحل بارهوایی شما را تا مقصدتان انجام دهند.

ملل کارگو از جمله معتبرترین شرکت های فریت بار در ایران می باشد که می تواند مسئولیت ارسال بار شما را تا انگلستان بر عهده بگیرد و رضایت شما عزیزان را جلب کند.

خدماتی که شرکت ملل کارگو در ارسال بار به انگلستان برای مشتریان خود ارائه می نماید:

  • ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به انگلیس
  • ارسال بار مسافری به انگلیس
  • ارسال و صادرات مبلمن و تخت و پیانو به انگلیس
  • ارسال و صادرات فرشو تابلو فرش
  • ارسال و صادرات صنایع دستی
  • ارسال و صادرات میوه ، سبزیجات ، خشکبار و شیرینی
  • ارسال و صادرات قارچ
  • ارسال و صادرات زعفران
  • ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی مانند کباب پز و کباب زن و …
  • ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری
  • ارسال بارهای نمایشگاهی به کشور انگلیس
  • ارسال انواع مختلف ظروف چینی به انگلیس
  • دارا بودن قیمت مناسب برای ارسال بار هوایی به انگلیس

ارسال بار به انگلیس دارای چه شرایط و مراحلی می باشد؟

هیچ گونه منعی جهت ارسال لوازم و وسایل شخصی و همین طور وسایل مستعمل منزل مهاجران و دانشجویان به این کشور وجود نداردو مهاجران و دانشجویان می توانند کلیه وسایل شخصی و لوازم منزل خود را تحت عنوان Used personal effects یا لوازم مستعمل شخصی به کلیه شهرهای انگلیس ارسال نمایند. لازم به ذکر است که ارسال بار به کلیه شهرهای انگلستان از جمله لندن ، منچستر ، بیرمنگام ، لیورپول ، لیذز ، کمبریج ، نیوکاسل ، آکسفورد ، بوک ، بریستول و سایر شهر های آزاد بوده و و تنها با دریافت مبلغ ناچیزی تقریبا 40 دلار ، بی هیچ گونه عوارض گمرکی انجام می گردد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما در شرکت ملل کارگو تماس برقرار کنید.

ارائه مشاوره رایگان و بسته بندی کالا

باید دقت شود که بسته بندی جهت فریت بار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چون چنانچه که اصول بسته بندی رعایت نشود امکان دارد به بار شما آسیب وارد شده و یا در مقصد با مشکل مواجه گردید.

پرسنل با تجربه ملل کارگو در محل بار شما حضور پیدا کرده و کلیه چمدان ها ، لوازم منزل ، مبلمان ، میز ، کمد و در کل همه وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک شما را با بهترین و با کیفیت تریت کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی ( بر حسب لوازم شما ) بسته بندی نموه و به فرودگاه انتقال می دهند. از جمله مهمترین مراحل ارسال بار ، بسته بندی مناسب و با کیفیت بار می باشد. و شرکت ما سعی می کند تا این مرحله را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد تا شما در فرودگاه انگلیس با هیچ گونه مشکلی روبه رو نشوید.

انجام تشریفات گمرکی

بار شما در ترمینال بار یا پایانه هوشمند بارفرودگاه امان خمینی ، وزن شده و تشریفات گمرکی به وسیله کارکنان شرکت  فریت بار ملل کارگو صورت می گیرد. این امکان برای شما عزیزان فراهم می باشد که بتوانید کلیه وسایل منزل و لوازم شخصی خود به غیر از کالاهای ممنوعه را به انگلستان ارسال کنید . جهت ارسال لوازم منزل مدارکی نیاز می باشد که عبارت اند از:

مدارک مورد نیاز جهت ارسال بار به انگلستان

  • ارائه کپی پاسپورت فرستنده و گیرنده بار
  • ارائه کپی کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • ارائه کپی بلیت
  • ارائه آدرس کامل فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  • ارائه لیست بسته بندی کالا همراه با ابعاد بسته ها به سانتیمتر

توجه:

در بیشتر موارد حضور پیدا کردن مسافر در زمان بازرسی کالا و انجام تشریفات کمرکی در فرودگاه امام خمینی ضروری می باشد و ارسال بار غالبا بر اساس مقصد و مدت مزان حمل به 3 تا 4 روز پیش از خروج مسافر از ایران انجام می شود.

صدور بارنامه و فریت بار

در مرحله بعدی بار شما به وسیله شرکت  فریت بار ملل کارگو با یکی از ایرلاینهای معتبر جهانی بر اساس انتخاب شما و یا اینکه پیشنهاد تیم تخصص ما بارنامه شده و به مقصد مد نظر منتقل می گردد. شما می توانید در طول حمل بار به مقصد ، از طریق پایاناه رهگیری ، با درج شماره بارنامه خود ، حمل محموله خود را رهگیری نمایید تا از زمان دقیق رسیدن وسایلتان به مقصد اطلاع پیدا کنید و هرچه سریعتر در فروردگاه مقصد اقدام به ترخیص کالای خود کنید.

ترخیص و اخذ بار در فرودگاه های کشور انگلستان

باید توجه شود که تخستین مراحل ترخیص بار به وسیله کمرک مقصد صورت می گیرد و شما عزیزان باید تا دو روز یا 48 ساعت پس از آن اقدام به ترخیص بار خود کنید تا از شما هزینه انبارداری اخذ نشود. در گمرک مقصد مدارک بار شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و مدارک شما نباید هیچ گونه نقصی داشته باشد . باید نام و نام خانوادگی شما به صورت دقیق با مدارک شناسایی شما مطابقت داشته باشد.

در مرحله پایانی نیز بسته های شما با دستگاه X-Rey بازرسی می گردد تا مشخص گردد آیا آنچه شما در بارنامه اظهار نموده اید با بار شما تطبیق می کند یا خیر.

کدام کالاها را نمی توان به انگلستان ارسال نمود ( کالاهای ممنوعه به انگلیس)

همانند سایر کشورها وارد کردن برخی از کالاها به کشور انگلیس نیز ممنوع می باشد و یا اینکه با یک سری محدودیت هایی همراه است. شما باید دقیقا از محتویات چمدان های خود اطلاع داشته باشید. چون این احتمال وجود دارد که در صورت در اختیار داشتن کالاهای ممنوعه به وسیله ماموران فرودگاهی انگلیس مورد جریمه قرار بگیرید.