فریت بار به فلورانس , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس

فریت بار به فلورانس , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس , ملل کارگو : شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که فلورانس به عنوان مهد رنسانس شناخته شده است که دارای آثار تاریخی و کلیساها و ساختمان های مشهوری می باشد.به گونه ای که بیش از 350 تن از 1000 نفر
، مهمترین هنرمندان دومین هزاره اروپا (از سال هزار میلادی تا دو هزتر ) در این شهر زندگی می کرده اند.بنابراین این موجب شده است که این شهر به یکی از مهم ترین مراکز هنری اروپا تبدیل گردد.از پرجاذبه ترین مکان های شهر فلورانس ،کلیسای جامع گنبدی شکل ،سانتا ماریا دل ،که گنبد به وسیله فیلیپو برونلسکی ساخته شده است.

مباحثی چند در رابطه با شهر فلورانس

طرح وساختار فلورانس در در بسیاری از تماس harkens به عقب به دوران روم ،جایی که آن را به عنوان یک راه حل پادگان طراحی وساخته شده است.اغلب محل های این شهر در طول دوران رنسانس ساخته شده بود .وجود معماری ها در داخل شهر فلورانس به خوبی نماینگر حضور پررنگ رنسانس (قرون وسطی ) در این شهر است.در نشانه های ایمن معماری ،سبک باروک ،نئو کلاسیک و ممعماری مدرن را می توان پیدا نمود.
این شهر همچنین بیش از چهل موزه و نگارخانه هنری دارد که از مهمترین آن ها می توان به گالری اوفیتزی و پلاتزو پیتی اشاره داشت.
از دیگر آثار تاریخی شهر فلورانس می توان موارد زیر را نام برد:

  • Palazzo Vecchio
  • Loggia de Lanzi (در این محل آثار هنری زیبای چلینی با نام Perseus مشاهده می شود)
  • دوئومو(Doumo) (در آن محل آخرین مجسمه که میکل آنژ ساخت دیده می شود)
  • Palazzo Riccardi(محل اقامت خانواده مدیچی می باشد )
  • کلیسای سنتا کروچه به معنی (صلیب مقدس )،(میکل آنژ و ماکیاولی در ان جا دفن گردیده اند)
قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس

شهر فلورانس دارای آب و هوای مطوب وهوای نیمه گرمسیری است ،این شهر فاصله کمی با مدیترانه دارد که به همین علت دارای تابستان گرم با بارش متوسط یا نور و سرد ،و زمستان مرطوب است.در این شهر باران به طور مکرر در حال بارش می باشد ولی به ندرت می توان بارش برف را مشاهده کرد.بیشترین درجه حرارتی که در این شهر ثبت شده است 6/42 درجه سانتی گراد (7/108 درجه فارنهایت ) در تاریخ 26 جولای سال 1983 بوده است و کمترین دما هم در تاریخ ژانویه 1985 -2/23 درجه سانتیگراد (-8/9 درجه فارنهایت) در 12 بوده است.

بیشتر بخوانید در : هزینه فریت بار

شهر فلورانس پس از میلان به عنوان سومین شهر در ایتالیا شناخته می شود که ایرانیان زیادی در آنجا اقامت دارند ولی مهمترین مسئله در مسافرت و مهاجرت به فلورانس فریت بار یا همان ارسال بار هوایی به این شهر است.ولی در زیر ما به بررسی برخی از خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو در فریت بار به فلورانس پرداخته ایم.

خدمات شرکت ملل کارگو برای فریت بار به فلورانس ایتالیا

بسته بندی فریت بار به فلورانس

فریت بار به فلورانس , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس : مسافران اغلب نگران این مسئله می باشند که در طی ارسال بار به فلورانس به بار آن ها آسیب وارد شود.شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو با ارائه خدمات اصولی در مورد بسته بندی و همین طور استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار جهت بسته بندی لوازم شخصی ،منزل و…و به کارگیری افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون توانسته است که بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت و یا مهاجرت به شهر فلورانس ایتالیا را داشته اند را ،ارائه دهد.

خدمات دیگر شرکت ملل کارگو برای فریت بار به فلورانس ایتالیا

  • بسته بندی تمامی وسایل منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد

  • بارگیری برای حمل بار هوایی

  • انجام دادن تشریفات گمرکی با حضور شما و یا بدون حضور شما عزیزان:در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خو نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند .شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر آن دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.

  • در صورت نیاز بودن ، پالت بندی محموله:پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.

  • گرفتن بارنامه برای ارسال بار به شهرفلورانس ایتالیا:شرکت ملل کارگو در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت گرفتن بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،هواپیمایی امارات ، ترکیش ایر لاینز ،و…را برای ارسال بار هوایی به شهرستان فلورانس را عهده دار می شود.

نکته:مقررات ارسال بار به فلورانس تابع مقررات ارسال بار به ایتالیا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایتالیا یکی هستند.

فریت بار به فلورانس

فریت بار به فلورانس

فریت بار به فلورانس , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس

این فرودگاه بین المللی در شهر فلورانس واقع شده است فرودگاه بین المللی پرهتولا در اوایل دهه سی افتتاح شده است و دارای یک تک باند فرود اصلی به طول 1761 متر می باشد که در ارتفاع 44 متری از سطح دریا قرار دارد .در این فرودگاه بیشتر پروازهای داخلی کشور ایتالیا انجام می شود.در اطراف پایین باند ،تاکسی برای رسیدن به پارکینگ و ترمینال قرار داده اند. فرودگاه پرهتولا فلورانس تا شهرستان به وسیله یک سرویس اتوبوس از ایستگاه راه آهن مرکزی که هم نیم ساعت آماده حرکت می باشد ، متصل می گردد.
کد سازمان یاتا برای این فرودگاه LIRF کد سازمان ایکائو FLR است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در را بطه با فریت بار به فلورانس , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به فلورانس , می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت ملل کارگو تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید