ارسال بار به کراچی , هزینه و قیمت فریت بار به کراچی

ارسال بار به کراچی , هزینه و قیمت فریت بار به کراچی , ملل کارگو : همان طور که می دانیم شهر کراچی بزرگترین شهر کشور همسایه ما پاکستان می باشد که در عین حال مرکز استان سند این کشور نیز می باشد.

فریت بار به کراچی

موقعیت جغرافیای شهر کراچی :

این شهر در ناحیه جنوب شرقی پاکستان ودر کرانه ی دریای غرب قرار گرفته است و همین طور شمال غربی دلتای سند واقع شده است .لقب کراچی (فائد(محمد علی جناح ،بنیانگذار پاکستان)) می باشد. بر طبق آمار سازمان ملل متحد این شهر دارای حودا 12 میلیون نفر جمعیت می باشد واز این لحاظ سیزدهمین شهر دنیا به حساب می آید.

فریت بار به کراچی :

این شهر مرکز مالی و بازرگانی و همین طور بزرگترین بندر کشور پاکستان می باشد.از این لحاظ مهمترین شهر پاکستان نیز است.بنابراین از این نظر یکی از مهمترین فرودگاه ها برای ارسال بار وفریت بار پاکستان است.

فریت بار به کراچی  | بسته بندی بار

اغلب مسافران بیشتر نگران این مسئله می باشند که در هنگام فریت بار به کراچی به وسایل ان ها آسیب برسد . شرکت فریت بار وحمل بار هوایی ملل کارگو با ارائه خدمات اصولی درباره بسته بندی وهمین طور استفاده از بهترین و با کیفیت ترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ،منزل و…و استفاده از کادری مجرب و متخصص در زمینه بسته بندی تا به الان توانسته است که بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت ویا مهاجرت به شهر کراچی را داشته اند را ،ارائه نماید.

خدمات شرکت ملل کارگو برای ارسال بار به کراچی پاکستان

  •  بسته بندی تمامی وسایل منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد
  • بارگیری برای حمل بار هوایی
  • انجام دادن تشریفات گمرکی با حضور شما و یا بدون حضور شما عزیزان:در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خو نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انچجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند .شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر ان دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.
  • در صورت نیاز بودن ،پالت بندی محموله:پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.
  • پایان گرفتن بارنامه برای ارسال بار به کراچی : شرکت ملل کارگو در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت گرفتن بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،هواپیمایی امارات ، ترکیش ایر لاینز ،لوفتها نزا،و…را برای ارسال بار به کراچی عهده دار می باشد.

مقررات ومراحل ارسال بار به کراچی

ولی در رابطه با قوانین و مراحل فریت بار به کراچی گفتنی است که مانند فریت بار به کشور پاکستان می باشد و.همه قوانین این کشور برای ارسال بار و فریت بار را شامل می گردد.

فرودگاه بین المللی جناح ، فرودگاه شهر کراچی /ارسال بار و فریت بار به کراچی پاکستان

این فرودگاه بین المللی در شهر کراچی واقع در کشورجمهوری اسلامی پاکستان است .فرودگاه بین المللی جناح در ارتفاع 30 متری از سطح دریا واقع شده است و دارای یک باند فرود است .وکد سازمان یاتا برای این فرودگاه KHI است وکد سازمان ایکائو ( ICAO) برای این فرودگاه OPKC می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید