فریت بار به گنت , قیمت و هزینه ارسال بار به گنت

فریت بار به گنت , قیمت و هزینه ارسال بار به گنت , ملل کارگو :  در مورد این شهر باید بگوییم که این شهر در قرن 13 بزرگترین و ثروتمند ترین شهرستان در شمال اروپا ،در منطقه کوه های آلپ و بزرگتر از شهر های کلن و مسکو بوده است.در داخل دیوارهای شهر تقریباً 65000 نفر زندگی می کردند .منطقه تجاری گنت در این دوره یکی از علت های رابطه خوب فلاندر با اسکاتلند و انگلستان بود.چند نمونه از آثار این دوره :برج ناقوس و برج سنت Bavo کلیسای جامع و سنت نیکلاس کلیسای می باشند.

از دیگر جاذبه های توریستی این شهر می توان به کلیسای گنت ،موزه هنرهای زیبای گنت ،برج بوکن گیت و..اشاره داشت.جشنواره گنت به طول ده روز هر سال با حضور حدوداً 2 میلیون باز دیدکننده برگزار می گردد که از بزرگترین جاذبه های این شهر به حساب می آید.

فریت بار به گنت

فریت بار به گنت

خدمات شرکت ملل کارگو برای فریت بار به گنت , بلژیک منطقه گنت

بسته بندی فریت بار به گنت

مسافران اغلب نگران این مسئله می باشند که در طی ارسال بار به گنت به بار آن ها آسیب وارد گردد. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو با ارائه خدمات اصولی در مورد بسته بندی و همین طور استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار جهت بسته بندی لوازم شخصی ،منزل و…و به کارگیری افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون توانسته است که بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت و یا مهاجرت به منطقه گنت را داشته اند را ،ارائه دهد.

خدمات دیگر شرکت ملل کارگو برای فریت بار به گنت

بسته بندی تمامی وسایل منزل

(اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد

بارگیری برای حمل بار هوایی

انجام دادن تشریفات گمرکی

در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خو نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند .شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر آن دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.

در صورت نیاز بودن ،پالت بندی محموله

پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد . شرکت فریت بار  و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.

گرفتن بارنامه برای ارسال بار به منطقه گنت بلژیک

شرکت ملل کارگو در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت گرفتن بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ،هواپیمایی امارات ، ترکیش ایر لاینز ،و…را برای فریت بار به منطقه گنت بلژیک را عهده دار می شود.

نکته:مقررات ارسال بار به گنت تابع قوانین فریت بار به بلژیک است و همه قوانین فرودگاه های بلژیک یکی هستند.

فریت بار به گنت , قیمت و هزینه ارسال بار به گنت

این فرودگاه ،یک فروداه همگانی می باشد که در نزدیکی گنت ،شرق فلاندری غربی ،بلژیک واقع شده است.
فرودگاه گنت در عرض جغرافیایی:51 .1 14َ”(شمالی ) وبه طول جغرافیایی 3 0 43 َ20. 49″( شرق) و در ارتفاع 43 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. کد سازمان ایکائو برای فرودگاه گنت EBKT است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه فریت بار به گنت , قیمت و هزینه ارسال بار به گنت می توانید با مشاورین ما در شرکت ارسال بار هوایی ملل کارگو تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید