فریت هوایی حیوانات زنده , ارسال حیوانات با هواپیما

فریت هوایی حیوانات زنده , ارسال حیوانات با هواپیما , ارسال هوایی حیوانات , ملل کارگو : نقل و انتقال حیوانات به کشورهای دیگر از طریق هواپیما دارای شرایط خاصی است که باید توسط صادر کننده یا شرکتهای خدمات هوایی که مجری حمل و نقل حیوانات می باشند رعایت شود .

فریت هوایی حیوانات زنده , ارسال حیوانات با هواپیما

شرکت ملل کارگو فریت هوایی حیوانات زنده به شکل صنعتی یا کشاورزی و یا به شکل حیوانات خانگی با پرواز های چارتر و تجاری صورت می دهد . و همچنین از هواپیماهای باری برای حمل حیوانات زنده به کشورهای مقصد در کمترین زمان ممکن استفاده می کند .

فریت حیوانات بیشتر از چهار صد راس حیوانات دامی از مبداء ایران به مقصد کویت ، انتقال جوجه های یک روزه از کشورهای مبداء در سراسر جهان به داخل ایران و از ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس ، انتقال جوجه های یک روزه شترمرغ به ایران و از ایران به کشورهای مقصد . انتقال تخم مرغهای نطفه دار به کشورهای حوزه خلیج فارس و انتقال بیشتراز یکصد راس حیوانات خانگی به کشورهای مقصد توسط شرکت ملل انجام می پذیرد .

بیشتر بخوانید در : قیمت ارسال بار هوایی

در صورتی که به پرواز فوری (چارتر) برای حمل دام و حیوانات زنده نیاز داشته باشید با مشاوران ما در شرکت ملل تماس حاصل فرمایید . برای آشنایی با حمل و انتقال حیوانات خانگی بعنوان همراه مسافران به قسمت راهنمایی مراجعه فرمایید .

فریت هوایی حیوانات زنده , ارسال حیوانات با هواپیما

فریت هوایی حیوانات زنده , ارسال حیوانات با هواپیما

مسافرین محترم در صورتی که به انتقال حیوانات خانگی خود به کشور مقصد نیازدارند برای استعلام قیمت و هزینه ی حمل هوایی با مشاوران خبره ما درشرکت ملل کارگو تماس بگیرند . حمل هوایی حیوانات زنده بصورت غیر همراه تابع قوانین خاصی می باشد که در قسمت راهنمایی درج شده است .

شرکت خدمات هوایی ملل کارگو با کادر مجرب و متخصص آماده پاسخگویی به صادر کنندگان حیوانات زنده خانگی اعم از سگ و گربه ، یا حیوانات به صورت صنعتی و کشاورزی می باشد لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید .