فریت هوایی لبنیات و محصولات دامی

فریت هوایی لبنیات و محصولات دامی , ارسال بار هوایی لبنیات و محصولات دامی , ارسال لبنیات با هواپیما , شرکت ملل کارگو : صادرات لبنیات و فراورده های دامی به کشورهای خارجی هم تابع قوانین کالاهای فاسدشدنی می باشد .که باید در اسرع وقت به مقصد برسند .

فریت هوایی لبنیات و محصولات دامی در شرکت ملل کارگو به صورت حرفه ای و در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد ، تشریفات ارسال بار هوایی لبنیات و محصولات دامی نیز در این شرکت از صفر تا صد انجام گرفته و بسته بندی ویژه برای این اقلام نیز توسط کارکنان با تجربه ملل کارگو صورت می پذیرد . شما می توانید تمامی محصولات و موارد مورد نظر برای ارسال را به ما بسپارید و با خیالی آسوده در مقصد مورد نظر آن ها را دریافت نمایید.

فریت هوایی لبنیات و محصولات دامی

شرایط فریت هوایی لبنیات و محصولات دامی

یکی از شرایط مهم ارسال لبنیات و محصولات دامی توسط هواپیما ، قراردادن آن ها در یخچال می باشد ، ارسال لبنیات نیز همانند فریت بار مواد فاسد شدنی و ارسال بار هوایی مواد غذایی دارای شرایط خاص بوده و باید در کمترین زمان ممکن این ارسال انجام پذیرد. بسته بندی اصولی و استفاده از یخچال های مخصوص در هواپیما و حین حمل و نقل این تضمین را به شما می دهد تا موارد ارسالی خود سالم و بدون خراب شدگی به مقصد مورد نظر ارسال نمایید.

شرکت فریت بار هوایی ملل کارگو مطمئن ترین و ارزان ترین راه ارسال محصولات شما به کشور مقصد تان با خطوط هوایی معتبر کشور می باشد. برای انجام امورات اداری و تشریفات گمرکی در تمام فرودگاه های کشور با مشاوران ما در شرکت ملل تماس حاصل فرمایید .

شرکت خدمات بار هوایی ملل کارگو ، آماده ارائه خدمات فریت بار و ارسال بار هوایی به تمام نقاط جهان در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان و مشاورین ما در ملل کارگو تماس حاصل فرمایید.