راهنمای حمل هوایی اجساد از ایران به سایر کشورها

راهنمای حمل هوایی اجساد از ایران به سایر کشورها , هزینه و قیمت ارسال تابوت جنازه از ایران به خارج , شرکت فریت بار و ارسال بار هوایی ملل کارگو :  شرکت خدمات ملل کارگو با کادر مجرب برای انتقال اجساد شما از تمامی فرودگاه های کشور ، فرودگاه شهرهای تبریز، اصفهان ، تهران ، شیراز ، اهواز ، مشهد، بندر عباس وغیره در کمترین زمان ممکن وبدون دغدغه خاطر خانواده های داغدار آماده رایه خدمات می باشد .

ارسال کنندگان محترم توجه داشته باشند اجساد شما از فرودگاه های سراسر کشور به مقصد مورد نظر شما انتقال داده می شود نیازی به انتقال زمینی جسد به فرودگاه تهران نمی باشد .

مراحل حمل هوایی اجساد از ایران به سایر کشورها

الف ) مقدمات لازم

ب) تشریفات فرودگاهی

ج) هزینه های حمل

مقدمات لازم

برای انتقال جنازه از کشوری به کشور دیگر مطابق با قوانین بین المللی و عرفی ، جنازه مورد نظر باید به طور کامل مومیایی شوند تا از فاسد شدن آن جلوگیری شده و بصورت جسم کامل به مقصد برسد . این عمل باعث می شود تا در طول سفر آودگی و ویروس های خاص از تابوت به محیط بیرون آن وارد نشود .بنابراین طبق استانداردهای بین المللی عمل مومیایی باید به اجبار صورت پذیرد . این عمل در پزشکی قانونی جمهوری اسلامی ایران در کمتر از یک روز ، ( تقریبا نصف روز طول می کشد ) انجام میگیرد . در این زمان هم خانواده های محترم میتوانند مدارک متوفی را آماده کرده و به شرکت ملل کارگو تسلیم نمایند .

راهنمای حمل هوایی اجساد از ایران به سایر کشورها

راهنمای حمل هوایی اجساد از ایران به سایر کشورها

پس از آماده شدن جنازه سریعا به سردخانه انتقال داده می شود تا تشریفات مربوط به پلمپ تابوت انجام شود . پس از انجام تشریفات اداری توسط شرکت ملل کارگو جنازه در تابوت قرار داده شده و پلمپ می گردد و در اختیار نمایندگان شرکت ملل کارگو قرار داده شده و توسط شرکت ملل کارگو به شرکت هواپیمایی کشور تسلیم می گردد . شرکت خدمات خطوط هوایی ملل کارگو در تمامی مراحل انتقال جنازه از ایران به سایر کشورها همراه شما خواهد بود .

تشریفات فروگاهی

برای ارسال جسد متوفی به کشورهای دیگر بستگان و نزدیکان متوفی باید قبل از رسیدن جنازه به فرو دگاه مدارک لازم را تهیه کرده و در اختیار گروه خدماتی ملل کارگو قرار دهند تا تدارکات لازم انجام شود . برای این منظور اولین مرحله برای ارسال کننده جسد آشنا شدن با قوانین شرکت هواپیمایی است که قرار است جنازه را حمل نماید و این کار فقط برعهده شرکت خدماتی ملل کارگو می باشد . پس قبل از انجام هر کاری فرستنده باید با مشاوران شرکت خدماتی ملل کارگو تماس حاصل کنند . تا قوانین مربوط به شرکت هواپیمایی در اختیار فرستنده قرار گرفته شود .

بیشتر بخوانید : ارسال بار هوایی

گیرنده جنازه که در مقصد جنازه را تحویل خواهد گرفت پس از دریافت محموله ی خود تاییدیه ارسال محموله را (OK TO FORWARD )
رابه دفتر هواپیمایی کشور مبدا و کشور مقصد تسلیم نماید . که بطور معمول تمامی شرکتهای هواپیمایی یک نفر به عنوان همراه تابوت را در پرواز همراه متوفی دارند .

برای هرگونه اطلاعات و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید .

مدارک مورد نیاز حمل هوایی اجساد از ایران به سایر کشورها

مدارک مورد نیازی که برای پذیرفته شدن جنازه لازم می باشد به شرح زیر می باشد .

  • تاییدیه فوت از پزشکی قانونی با برگه ترجه شده لاتین .
  • گواهی گمرکی صاد رشده از پزشکی قانونی جمهوری اسلامی ایران برای تایید ارسال جنازه از ایران .
  • اصل و کپی گذر نامه موتوفی با نامه ای از سفارت کشور مقصد و تسلیم آن به پلیس فرودگاه برای تایید اطلاعات متوفی .

تمامی مدارک اماده شده متوفی همراه با جسد به فرودگاه مورد نظر آورده می شود ، و به باربری فرودگاه برده می شود . کادر شرکت ملل کارگو با همراه متوفی و تمامی مدارک ذکر شده به پلیس فرودگاه مراجعه و وتوسط پلیس فرودگاه گذرنامه را باتوجه به نامه ی ارسال شده از سفارت کشور مقصد از سیستم خارج نموده و گذرنامه را باطل میکند و بالاخره توسط پلیس اجازه ارسال جنازه صادر می شود .

همراه متوفی با مدارکی که همرا دارد به دفتر شرکت خدماتی که در فرودگاه مستقر می باشد فریت بار یا همان بارنامه را با تگ بار صادر شده بعدازواریز هزینه ارسال، پرسنل شرکت…. تابوت مهمر و موم شده و اماده ارسال را به قسمت بار هواپیمایی آماده پرواز تحویل می دهد .

هزینه و قیمت ارسال تابوت جنازه از ایران به خارج

محموله ای که آماده ارسال به کشور مقصد می باشد در حدود 100الی 120کیلو گرم محاسبه می شود و هزینه ی آن با توجه به شرکت هواپیمایی حمل کننده و طول مسیر کشور مقصد محاسبه می شود .
در تمام هواپیما ها جسد های ارسالی در قسمت مخصوص حمل جنازه نگه داری می شود که دارای دمای کمتری می باشند تا از فاسد شدن جنازه جلوگیری شود .

قیمت فریت بار

بنابراین صادر کننده جنازه با اطمینان از آماده سازی و انتقال متوفی به کشور مقصد تمامی کارهای عملی و اداری خود را به ما بسپارند.
شرکت ملل کارگو با کادر مجرب و آموزش دیده قدم به قدم در کنار شما خواهد بود .

لطفا قبل از انجام هر کاری در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاع از نرخ آنلاین محموله و حمل هوایی جنازه از شهر های مبدا در تهران ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، تبریز ، بندر عباس با مشاورین ما در شرکت خدماتی ملل کارگو تماس حاصل فرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید