فریت بار به آمریکا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

فریت بار به آمریکا , قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا , ملل کارگو :  از همه مسافرانی که همه ساله از ایران به کشور های خارجی سفر می کنند مقصد بیشتر آن ها کشور آمریکا می باشد بنابراین فریت بار مسافر ونیز ارسال بار به این کشور به خصوص برخی از ایالت های آن نسبت به دیگر کشور ها بیشتر می باشد.واز سوی دیگر به علت مهاجرت زیاد به آمریکا وچون بیشتر مسافران دوست دارند برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود را به همراه خود ببرند .بنابراین نیاز به یک شرکت مناسب وقابل اعتماد برای ارسال برای به این کشور است.که تمام کارهای مربوط به فریت بار وحمل بار به آمریکا را انجام دهد.

فریت بار به آمریکا

باید بگوییم که اغلب بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار) از کشور ما به آمریکا (فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا واغلب به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو است.در حالت کلی باید بگوییم که ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به کشور آمریکا برای مهاجرین ومسافران به آنجا به صورت رایگان است.در این مورد باید گفت که اغلب کسانی که از ایران برای مدت طولانی به آمریکا مسافرت می کنند بر این فکر می باشند که نمی توانند لوازم واثاثیه شخصی خود را به این کشور فریت کنند.

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

واین در صورتی کی باشد که برای ورود لوازم استفاده شده ودست دوم هیچ مانعی وجود ندارد وشما به راحتی می توانید با پرداخت یک مبلغ ناچیزی حدود 30تا 40 دلار آمریکا برای صدور قبض انبار بعد از رسیدن بار به فرودگاه ،بار خود را دریافت نمایید وهیچ هزینه ی گمرکی دیگری برای شما در پی نخواهد داشت.برای مسافران این امکان وجود دارد که بتوانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used H.Hgoods, Used personal effects به بیشتر شهر های ایالات متحده آمریکا مانند نیویورک ،واشینگتن،آتلانتا ،شیکاگو،لس آنجلس ،سانفرانسیسکو،بوستن ،تگزاس ،پورتلند ،سیاتل ،میامی و…فریت بار نمایند.

ارسال مواد غذایی به آمریکا ( فریت بار مواد غذایی به آمریکا )

برای اغلب مسافران ومشتریان شرکت این سوال مطرح می باشد که آیا شما می توانید مواد غذایی ما را هم به این کشور ارسال نمایید یا نه؟

در جواب این سوال باید بگوییم که هر کدام از کشورها برای گمرک دارای قوانین خاص خود می باشند .اما در حالت کلی ارسال بار مواد غذایی حتی به مقدار بسیار کم ،بسیار حساسیت زا است .یعنی این امکان وجود دارد که در ارزیابی که در گمرک ودر هر یک از فرودگاه ها در بررسی محوطه متوجه وجود مواد غذایی در با شوند ومواد غذایی را دور بریزند ویا مشکلاتی برای گیرنده ی بار به وجود بیاورند.بنابراین ما به شما مسافران ومهاجران محترم توصیه می کنیم که مواد غذایی را سعی نمایید که در میان محوطه باری خود قرار ندهید .حتی اگر مقدار آن بسیار ناچیز هم باشد.اما در صورتی که اصرار بر ان دارید که مقداری مواد غذایی را فریت بار کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که آن را در یک جعبه جداگانه ای قرار دهید تا بشود به راحتی به آن دسترسی داشت.در این صورت دیگر نیاز به آن نمی باشد که در بین بار ها به دنبال آن بگردیید وبارهای دیگر شما نیز آسیب نخواهند دید.

ارسال اشیاء قدیمی (فریت بار اشیاء قدیمی):

گاهی اوقات یک سری از افراد به اشیاء قدیمی که در منزل آن ها وجود دارد یک علاقه خاصی دارند و دوست دارند که هنگام مهاجرت به آمریکا آن ها را نیز به همراه خود به این کشور ببرند (که این کار به وسیله شرکت های فریت بار برای آن ها انجام می شود )شما عزیزان باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی هم که این اشیاء دارای ارزش مادی و معنوی چندانی هم نباشند، بایست دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی برای خروج از کشور باشند.

مراحل گوناگون فریت بار به آمریکا ( مراحل ارسال بار به آمریکا )

1- دریافت بار پس از فریت بار به ایالات متحده آمریکا

هنگامی که محموله به یکی از شهرهای آمریکا فریت بار می گردد، باید تا 48 ساعت از طرف گمرک مقصد ترخیص گردد ،در غیر این صورت به انباری تحویل داده خواهد شد.نخستین مرحله ترخیص از سوی گمرک است یعنی ارزیاب گمرک مدارک را چک می کند هنگامی که بار از تهران حمل می شود باید اسم و فامیل وآدرس گیرنده با مدارک گیرنده در بارنامه هم خوانی داشته ویکی باشد .به عنوان مثال در صورتی که فامیلی شخصی عباسی باشد به این صورت نوشته می شود ABASSI باید در بارنامه اسپل حروف درست باشند ونباید به این شکل نوشته شود ABASY .

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

2-دریافت بار پس از فریت بار به ایالات متحده آمریکا

دومین مرحله در فریت بار به آمریکا (ارسال بار به آمریکا ) به وزارت کشاورزی مربوط می شود.باید بگوییم که در این مرحله ارزیاب گمرک که در اصطلاح USDA ( این حروف مخفف United states deportment of agriculture) بار را ارزیابی می نماید وهدف از این ارزیابی این است که محموطه فریت شده عاری از هرگونه میکروب و حشرات موزی باشد.

نکته در مورد مسئله ی فوق

هنگامی که می خواهید به آمریکا فریت بار نمایید ،در صورتی که بسته بندی شما چوبی باشد ،باید این جعبه ها و صندوق های چوبی به خوبی ضد عفونی وسم زدایی گردند وبر روی جعبه ها نیز مهر شرکت ضدعفونی کننده زده شود وفرم ضدعفونی نیز باید ضمیمه بار نامه و مدارک وAWB باشد.در صورتی که این مورد رعایت نشود بار برگشت داده می شود که اصطلاحاً فریت بار Riject بار نام دارد.

هزینه ارسال بار هوایی

این سوال برای بسیاری ز مسافران پیش می آید که :آیا تابلوهای چوبی و یا میز چوبی یا دکور چوبی نیز نیازمند سم زدایی می باشند؟
در پاسخ به این مسافران باید بگوییم که این گونه وسایل نیاز به سم زدایی وضدعفونی نداردند و تنها بسته بندی چوبی آن ها ،ان هم بیرون این بسته ها بایست سم زدایی گردند ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسته بندی های چوبی تنها برای فریت بار هایی مانند پیانو ،میز ،صندلی ،ویا اشیاء بسیار شکنند مورد استفاده قرار می گیرد همین طور در صورتی که در مورد فریت باری تشخیص داده شود که ،اگر محموله با کارتن یا بدون جعبه چوبی حمل گردد ،ممکن است به آن آسیب برسد ،

در این صورت از جعبه های چوبی برای بسته بندی وبرای فریت بار استفاده می گردد .ولی برای ظروف وکریستال نیاز به جعبه چوبی نمی باشد و پاکت بندی پلاستیکی برای این گونه وسایل کافی می باشد.

3-دریافت بار بعد ار ارسال به آمریکا

گفتنی است که در این مرحله از تحویل بار ارزیاب گمرکی بار ارزیاب XRAY ودر صورت نیاز با باز کردن صندوق ها را مورد بازبینی قرارمی دهد.هدف از باز بینی بار در این مرحله این می باشد که بار را مورد بازبینی قرار دهند تا مشخص شود که آیا واقعاً این وسایل اثاثیه منزل می باشد ویا غیر از این است.

یک نکته اساسی در مورد فریت بار یا ارسال بار

دقت داشته باشید که نباید به هیچ عنوان عطر و ادکلن ،مایعات ،لاکو،یا دیگر مواد شیمیای مانند چسب ،رنگ،باتری و…در میان بار گذاشته شود این مورد به طور کلی جزء قوانین فریت بار (ارسال بار) و حمل بار هوایی می باشد وبه مقصد خاصی ربط ندارد.

قیمت و هزینه ارسال بار هوایی به آمریکا

پس از طی تمام مراحل ذکر شده بار ترخیص یا به اصطلاح Release می گردد. و آماده تحویل می شود .وباید گیرنده بار هر چه زودتر جهت تحویل بار به گمرک فرودگاه مقصد مراجعه نماید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ونرخ فریت بار به شهر های مختلف آمریکا با کارشناسان ما در شرکت ارسال بار تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید