فریت بار به کمبریج , هزینه و قیمت ارسال بار به کمبریج

فریت بار به کمبریج , هزینه و قیمت ارسال بار به کمبریج , ملل کارگو : شهر کمبریج هم اکنون دارای دو ایستگاه هواشناسی رسمی ،موسسه کلی کشاورزی گیاه شناسی که در حدود 3 کیلومتری شمال مرکز شهر .باغ گیاهی دانشگاه کمبریج ،تقریبا ً در یک مایلی جنوب مرکز شهر قرار دارد.این شهرستان نیز مانند دیگر شهرهای کشور انگلستان دارای آب و هوای دریایی می باشد که به وسیله جریان خلیج فارس تحت تاثیر قرار دارد.در مورد این شهر باید اشاره کنیم که این شهر در خشک ترین منطقه انگلستان قرار گرفته است.به گونه ای که متوسط بارش سالیانه در این شهر 570 میلی متر ( 22.44 در سال ) می باشد.

این شهر نیز نیز به خانه پردیس پزشکی ،یکی از بزرگترین خوشه تحقیقات زیست پزشکی در دنیا مشهور است.این شهر دارای جاذبه های گردشگری ونقاط دیدنی زیادی می باشد که از جمله ی آن ها می توان به :نمایشگاه موسیقی ،جشنواره هنر،نمایشگاه توت فرنگی اشاره داشت.مسافت بین ایستگاه کمبریج وایستگاه راه آهن کینگ لندن کمتر از یک ساعت می باشد.

ارسال بار به کمبریج

سفر و فریت بار به کمبریج

همچنان که قبلاً نیز اشاره داشتیم این شهرستان یکی از شهرهای با شکوه ،دانشگاهی ،اقتصادی و سیاسی در دنیا می باشد ومی توان گفت که یک محیط مناسب برای زندگی است.با توجه به توضیحاتی که در مورد این شهر دادیم سالانه مسافران زیادی در این شهر تردد می کنند که اغلب برای ادامه تحصیل ،توریست و شمار زیادی نیز برای اقامت به این شهر مسافرت می کنند در واقع می توان گفت که این شهر در کشور انگلستان مهمترین مرکز اقامت ایرانیان است وتعداد زیادی ایرانی در این شهر اقامت دارند که اکثراً برای ادامه تحصیل وهمین طور اقامت در انجا حضور دارند. ولی در مورد ازسال بار به کمبریج نیز می توانیم خدمات شرکت حمل بار هوایی ملل کارگو را برای مسافران محترم توضیح دهیم.

خدمات شرکت ملل کارگو برای ارسال بار به کمبریج

بسته بندی بار برای فریت به کمبریج

مسافران و مهاجران محترم بیشتر نگران این مسئله می باشند که در طی ارسال بار به شهر کمبریج به بار آن ها آسیب وارد شود .شرکت فریت بار هوایی ملل کارگو با ارائه خدمات اصولی درباره بسته بندی و همین طور استفاده از بهترین و با کیفیت ترین نوع کارتن های فریت بار جهت بسته بندی لوازم شخصی ،منزل،و…و دارا بودن کادر مجرب و افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون توانسته است که بهترین خدمات را برای شهروندان عزیز ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کمبریج را داشته اند ارائه نماید.

فریت بار به کمبریج

فریت بار به کمبریج

فریت بار به کمبریج و هزینه و قیمت ارسال بار به کمبریج

  • بسته بندی تمامی وسایل منزل (اعم از ظروف شکستنی ،کتابخانه ،البسه و…)در منزل شما به صورت استاندارد
  • بارگیری برای حمل بار هوایی
  • انجام دادن تشریفات گمرکی با حضور شما و یا بدون حضور شما عزیزان:در این مورد باید یادآور شویم که برخی از مسافران دوست دارند که خود نیز شخصاً به همراه کارشناس فریت بار جهت انجام امور گمرکی حضور داشته باشند ولی تعدادی از مسافران نیز انجام تمام امور را بر عهده ی شرکت فریت بارمی گذارند. شرکت ملل کارگو بنا به درخواست مشتریان خود عمل می نماید وسعی بر ان دارد تا رضایت تمامی مسافران خود را جلب نماید.
  • در صورت نیاز بودن ،پالت بندی محموله:پس از آنکه امور گمرکی انجام گرفت جهت پیش گیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله بایست آن را در صورت نیاز پالت بندی کرد .شرکت فریت بار و حمل بار هوایی ملل کارگو این مسئولیت را نیز عهده دار شده است.
  • ودر آخر سر گرفتن بارنامه جهت ارسال بار به کمبریج:شرکت ملل کارگو در کمترین زمان ممکن وبا پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بارنامه ی شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ،ترکیش ایرلاینز ، لوفت ها و…را برای ارسال بار هوایی به کمبریج را بر عهده می گیرد.

نکته

مقررات فریت بار به کمبریج تابع قوانین فریت بار به کشور انگلستان می باشد وتمامی قوانین فرودگاه های کشور انگلستان یکی می باشند.

فرودگاه بین المللی کمبریج

این فرودگاه بین المللی در حومه شرقی کمبریج و غرب روستای Teversham که تقریباً 50 مایلی (80 کیلومتری ) از لندن می باشد قرار دارد.فرودگاه بین المللی کمبریج مجهز به پرواز برای حمل و نقل عمومی ،پرواز برای آموزش که دارای 4 مدرسه پرواز می باشد و همین طور در دسترس شرکت های خصوصی است.همزمان با افتتاح مارشال مرکز کسب و کار وحمل و نقل هوایی ،در اکتبر 2008 ،نام این فرودگاه را از فرودگاه کمبریج به فرودگاه مارشال تغییر دادند.که مجدداً در سال 2011 نام فرودگاه به فرودگاه کمبریج تغییر پیدا کرد.

گفتنی که در سال 2012 در فرودگاه پرواز چارتر به ایتالیا وهمین طور پرواز های منظم ومرتب به جزایر کانال انجام گرفت.وباید بگوییم که این اولین پرواز برنامه ریزی شده از فرودگاه از سال 2006 بوده است.
کد سازمان ایکائو برای این فرودگاه CBG وکد سازمان یاتا برای این فرودگاه نیز EGSC است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید