فریت و ارسال کتاب به صورت هوایی

فریت و ارسال کتاب به صورت هوایی , ملل کارگو : ایران کشوری است که بیشتر از 80میلیون نفرجمعیت دارد .و بعنوان یکی از فعال ترین مراکز دنیا درزمینه های هنری و فرهنگی برای دوست داران فرهنگ و ادب و مذهب و زبان مردمان از قوام مختلف و نژادهای گوناگون می باشد .

بیشتر بخوانید در : هزینه فریت بار

ایران بدلیل تنوع موقعیت جغرافیایی دارای فرهنگ های مختلف و اداب و رسوم مختلف می باشد که این موضوع باعث ظهور علما و دانشمندان در زمینه های مختلف علوم و طب و نجوم و مذهب و؛یره در ایران شده است و کتب بسیار زیادی در این زمینه ها نوشته شده است و در سراسر جهان مورد توجه و استفاده قرار گرفته و امروزه بیشتر از قبل به این کتب مراجعه می شود .

فریت و ارسال کتاب به صورت هوایی

در علوم مذهبی هم ایران مهد تمدن بوده و کتبهای علمای دینی از تمام مذاهب دنیا مورد استفاده هم کیشانشان قرار گرفته است . بنابراین برای ارسال کتب ایرانی به کشورهای دیگر قوانین و اصولی رایج است که باید توسط صادر کننده رعایت شود .

فریت و ارسال کتاب به صورت هوایی

فریت و ارسال کتاب به صورت هوایی

شرکت خدمات هوایی ملل کارگو با کادر مجرب و آموزش دیده آماده ارایه خدمات در زمینه فریت و ارسال کتاب به صورت هوایی و صادرات هوایی کالاهای شما و فریت بار کالاهای تجاری و مسافرتی و کالاهای فاسد شدنی و همچنین انواع کالاهای فرهنگی به خارج از کشورمی باشد.

برای فریت بار کتب ناشران داخل کشور وحمل هوایی محصولات فرهنگی و هنری ، ارسال مجلات و روزنامه ها و انواع کتابهای پزشکی و اجتماعی و مذهبی برای کتابخانه های سراسر جهان با ما تماس بگیرید .

شرکت خدمات هوایی ملل کارگو می تواند تمام هموطنان عزیز را در انجام تمامی امورات گمرکی ارسال بار هوایی محصولات فرهنگی ، کتب مذهبی و فرهنگی و پزشکی با کمترین هزینه و در اسرع وقت یاری نماید .

جهت مشاوره رایگان ارسال هوایی با ملل کارگو در تماس باشید .

همچنین شرکت کارگو می تواند تمامی مراحل اداری و گمرکی ترخیص کالاهای شما رادر کشورمورد نظرتان تا رسیدن کالا به دست مشتری و گیرنده نهایی د رمکترین زمان ممکن انجام دهد .  با مشاورین شرکت خدمات هوایی کارگو در تماس باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید