لیست عدل بند یا شرح پکینگ چیست ؟

لیست عدل بند یا شرح پکینگ چیست ؟ شرکت فریت بار و ارسال بار هوایی ملل کارگو : تشریح پکینگ ویا لیست عدل بندی باید بگوییم که محتوی دقیق بسته محموله،تعداد بسته ها و اندازه بسته ها از مواردی می باشند که برای تمام گمرک های جهان دارای اهمیت زیادی می باشند هر مجموعه ای دارای پکینگ «packing»می باشد که محتوای محموله و مشخصات کامل محموله ها به گمرک مبدأ و مقصد ارائه می کند.هنگامی که بار مورد نظر لوازم منزل ویا شخصی می باشد آن کارتنی که بسته بندی می شود ؛بایست شماره جداگانه داشته و محتوای درون کدش مشخص شود.به عنوان مثال اگر محموله شما  12 عدد کد زنی باشد .لیست آن به 12 عدد کدش را با شماره های جدا نشان می دهد که محموله درون هر کارتن یا بسته به طور جداگانه چه چیزی می باشد.

لیست عدل بند یا شرح پکینگ چیست ؟

همین طور ستونی در لیست عدل بندی وجود دارد که نوع بسته بندی را (کارتنی ،چوبی و…) را مشخص می کند ونشان می دهد. گفتنی است که هر لیست عدل بندی نیاز به تاریخ و شماره بارنامه مربوط به آن دارد وباید درست و دقیق نوشته شود .همین طور مشخصات فرستنده و گیرنده ،وزن حجمی و وزن واقعی محموله دارای اهمیت زیادی می باشد.

لیست عدل بند یا شرح پکینگ چیست

لیست عدل بند یا شرح پکینگ چیست

باید اظهار مالک محموله و لیست بسته بندی باهم هم خوانی داشته و یکی باشد وباید دت کرد که هر گونه اظهار نادرست و غلط امکان دارد که مشکل ساز شود.

بیشتر مواقع محموله ها نیاز به صندوق چوبی دارند که شکل و ابعاد غیر معمولی مانند مبلمان ،پیانو ،میز و صندلی ویا تابلوهایی بابیش از 140 سانتی متر.در این شرایط بعد از بسته بندی اولیه ، به وسیله شرکت برای آن ها صندوق های چوبی ساخته می گردد وبار در امنیت کامل ارسال می شود.

شرکت حمل ونقل بار هوایی ملل کارگو با دارا بودن کادر مجرب وکارشناسی دقیق محموله ،تمام موارد ذکر شده را رعایت نموده و امنیت کامل کالای شما را در هنگام حمل و نقل ضمانت می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید